onsdag 26. juli 2017

Lek med Maja


Jeg er med i en gruppe på facebook, Scrapp og skravl :-)
I denne gruppen legger Tone ut en ny utfordring hver mnd og det er forskjellige oppgaver også hver måned.



Dette kortet er laget til en lift konkurranse der som er laget av
Areli Johnson og kortet hennes finner du her


Jeg likte dette kortet umiddelbart og trengte et kort i full fart,
 da er det innimellom veldig greit med en lift 



Som dere ser har jeg valgt å lifte hele kortet :-)
Panelet er laget med mønsterark fra Maja med raspede kanter som er svertet med brunt.

Det ensfargede panelet har jeg satt på 3D- puter for å få litt mer liv.
Blonden er festet under, og jeg har limt på sløyfe av både blonde og hyssing.
Etter jeg hadde festet blonden men før sløyfen brukte jeg stempelpressen 
og stemplet på et stempel fra Kort og Godt.
Blomsten er fra WOC og er limt midt på sløyfen.
3 halvperler fra Panduro er festet på tilslutt.


Innsiden av kortet har også fått Maja Papirer, her har det innerste panelet ikke blitt raspet ( men det er fordi jeg glemte det før jeg limte det på ;-) )
Laget en liten tag, stemplet på et stempel fra Norsk Stempelblad.
Dette satte jeg på 3D- puter.
Sommerfuglene er stanset ut med puncher fra Martha Stewart ( stor) 
og Fiskars ( små).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...