fredag 23. juni 2017

2 små tag`s med Distress Oxide

På lørdag var jeg i 2x 50 årslag for mann og kone.

Har vist om denne bursdagen i lang tid, 
men midt i innspurten av skoleår, korpsår
 og bursdager til tulla var tiden knapp
 til å gjøre det jeg egentlig hadde tenkt.

Vi laget til et fat med glass,
 vin og iste samt litt pynt og det passet med tags til kort på toppen.

Tag til fruen hadde jeg i laget til en annen anledning egentlig men ombestemte meg da......den ble for feminin til å passe til begge så da måtte jeg lage en til han også. Limet var ikke tørt engang når vi dro avgårde.

Den rosa og oransje har fått en bølgepapp bit fra en kjekspakke.
En liten blonde og papirsugerør.
Krysantemumen er limt på
3 sommerfugler er stanset ut.
En bit bazzil har fått tekststempel og svertet.



Den blå og brune har fått en bit netting
Før jeg har stanset ut en bit som nesten ikke synes
2 rester av sugerør har fått plass.
2 dotter og 3 knapper er også pynt
før stemplet er limt på.

Materialliste:

Manillatags
Blekk
Tim Holtz Distress Oxide - worn lipstick
Tim Holtz Distress Oxide - spiced marmelade
Tim Holtz Distress Oxide - walnut stain
Tim Holtz Distress Oxide . faded jeans
Memonto - svart
Stempler
Norsk Stempelblad - tekster
Puncher
Martha Stewart - stor sommerfugl
Fiskars - liten sommerfugl
Dies

Pynt
WOC - Krysantemum
Papirdesign - dotter
Knapper
sugerør
hvit bølgepapp
nettinggarn
blonde






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...