søndag 7. mai 2017

Ute i siste liten ..?


De fleste som bestiller bordkort av meg har god tid, 
vi prater gjerne nesten 1 år fremover i tid hvor vi blir enig om fasong, farger
 og slikt slik at jeg kan begynne med å gi de noen forslag :-)

Denne gangen fikk jeg 3 uker på meg ,
men de viste veldig godt at de ville ha de enkle :-)
Men jeg fikk jo ikke 3 uker reelt, for fargene var jo ikke klare.....

Så 10 dager før konfirmasjonen fikk jeg servietter og kunne kjøpe ark



Heldigvis var det bare å finne en bazzill som passet 
og få skrevet ut navnene på 180g tykke ark
 slik at de også kunne bli stanset ut.
 Jeg har brukt en dies fra Spellbinders i 2 forskjellige størrelser.

Sommerfuglene er også en dies og er  stanset ut i glitterark.



Alle 30 samlet på et brett :-)


Så har du konfirmant og har dårlig tid kan du jo se om du liker disse :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...