mandag 15. mai 2017

Rosa konfirmasjonskort

Idag skal jeg vise dere et kort til en konfirmant som liker rosa.

Veldig sjeldent jeg lager så rosa kort til konfirmant,
 men denne konfirmanten er nok litt i overkant rosa har jeg hørt :-)


Kortet er laget i størrelse 12x 15 cm.


Jeg laget kortet i hvit base og limte dobbelt panel oppå. 
deretter tok laget jeg et nytt dobbelt panel 
som jeg satte på 3D- puter for mer liv.
Dollien er fra en dies, men vimplene har jeg laget for fri hånd, 
begge deler + en blonde er limt på før jeg satte på
 en diecut sirkel med stempeltrykk på.

Blomster og pyntebær er limt på plass.

Sløyfen er laget av tynn blonde
 og selv om det ikke synes er det også festet en charms ved sløyfen.



Nærbilde av blomstene 


Innsiden er gjort enkel ved at jeg har limt 2 smale biter
 av mønsterarket jeg brukte på fremsiden, 

Diktet er stemplet på en die-cut og er limt på 3D puter
 for å få plass til pengeseddel under. 

Sommerfuglen er stanset ut i glitterark og jeg har limt på 3 halvperler


Skrivefeltet har fått 3 vimpler i papir fra fremsiden.
Sommerfugl og 3 halvperler som eneste pynt. 

Alt av ark er svertet med brun stempelpute 

Materialliste

Kartong
Bazzil - Hvit
Maja Design - Shades of Sofiero - Blush/ rouge
Mønsterark
Maja Design - Sofiero - a romantic picnic in the park
Dies 
Ukjent - Dollie
Ukjent - sirkel foran
Spellbinders - under dikt
Blomster
Gode Minner - Lilje
WOC - roser
WOC - kirsebærblomster
Kort og Godt - Pyntebær
Stempel
Kort og Godt - foran
Kreative hender - dikt
Punch 
Fiskars - sommerfugl
Blekk
Memento - brun

1 kommentar:

  1. Det var kjempe lekkert! Av en eller annen grunn har den kolleksjonen fra Maja har bare smelta rett inn i hendene mine for jeg synes den er mye på samtidig lite. Men kortet var rålekkert!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...