tirsdag 30. august 2016

Pyntet lys

I helgen hadde vi loppemarked for skolekorpset og
 jeg hadde for første gang levert hjemmelagede gevinster,
 de viste jeg frem i de 2 tidligere innleggene her i bloggen. 

Men vi fikk ikke inn riktig så mange premier som vi trengte,
 og jeg som hadde ansvaret stod der og klødde meg litt i hodet.
 Men det var bare til jeg kom på at Anne S Smith hadde et lekkert pyntet lys i 
bloggen til Kort og Godt her om dagen.....innlegget finner du her .

Jeg kjøpte lysene på Kiwi her på Skoppum og dykket ned i restekassen min 



Her er et høstinspirert lys med mønsterark fra Maja Design, 
( walking in the forest)
Stanset ut borden med en Martha Stewart punch på hvit bazzil 
som jeg svertet i kantene, 
Stemplet er fra Kort og Godt, dette er stemplet på bazzil og svertet det også. 
Bladene er fra Prima og limt på til slutt.
 

Her har jeg brukt samme punchen til borden,
Stemplet her er også fra Kort og Godt.
Mønsterarket er fra Maja Design, (summertime)
Blomstene er punchet ut og perler er satt på.


Her har jeg brukt en annen Martha Stewart punch til borden.
Stemplet er det samme .
Mønsterarket er fra Pion Design, Scent of Lavender

Jeg la de i en pakke sammen med en pakke matchende servietter.

Materialliste

Kartong
 bazzil - hvit
Mønsterark
Maja Design - summertime
Maja Design - walking in the forest
Pion Design - scent of lavender
Stempler
Kort og godt - M- 220
Kort og godt - M-225
Puncher
Martha Stewart - kantpuncher
Nellie Snellen - blomster
Pynt
Prima - blader
Kaisercraft - halvperler

 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...