tirsdag 1. mars 2016

Full fart i dag

Denne bursdagen kom litt fort på meg siden innbydelsen hadde havnet 
i postkassen i vinterferien :-)

I går hadde jeg ikke tid til å komme inn på rommet for å lage noe 
så det måtte gjøres i morgentimene i dag.

Jenta som har bursdag er veldig glad i hunder fikk jeg beskjed om.



Lånte noen ark av tulla mi, disse er fra panduro og
 er fra en blokk med flere dyr.


Toppen av lokket er gjort enkelt med et
 litt mindre panel som er satt på 3D- puter.
Jeg limte osteklut under der.
En blonde fikk jeg også limt på over dette panelet.
Rev opp litt hvit bølgepapp (fra en kjekspakke).
Et lilla suger ble klipt opp i 2 og limt på. 
Bildet som er en die-cut fra blokken ble lagt over og
 limt fast slik at det bølger seg litt.
En sløyfe ble laget, en hjerteknapp fikk plass oppå den.
3 knapper og 3 halvperler som avslutning.


Sidene på boksen ble dekket med mønsterark.
Jeg limte på et organzabånd rundt kanten på lokket.

Innsiden er det ikke tatt bilde av, de bare er dekket med ensvarget bazzil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...