fredag 4. mars 2016

DT- bidrag for Gode Minner i Februar

Nok engang har jentene på Gode Minner i Tønsberg
 gitt oss en flott oppgave.

Denne gangen fikk vi et kit vi skulle jobbe med.
Pakken innholdt ark, pynt og et tema.

Jeg fikk bryllup og jeg skulle da bruke de lekre arkene til Pion, my valentine.


Jeg laget basen til kortet i vanilla farget bazzill.
Kortet fikk et panel av de herlige kartongene til Pion.
 Så laget jeg et panel til med mønsterark,
på dette klipte jeg ut en tag og en konvolutt fra mønsterark.
Konvolutten fikk lave 3D- puter på, og et bånd satte jeg under.
Stemplet ble stemplet på en sirkel som fikk en papirserviett under seg.
 Denne er også satt på litt høyere 3D- puter.
Blomstene er satt rundt kanten på sirkelen.
Sløyfen og hjertecharmsen er limt på.
Hjertet er limt fast med en stor klump limpistol lim slik at
 jeg kunne bøye det litt.
Chipboarden er farget med brun glittertusj.
3 dotter har fått plass i øvre hjørne.


Nærbilde av charms, disse festet jeg med metaltråden til rosene 
( jeg hadde ikke tynn tråd i nærheten )

Innsiden har jeg laget med å skjære ut en konvolutt av mønsterark.
Konvolutten er satt på lave 3D- puter.
Stemplet på sirkel og satt på kakeserviett. 
Chipboarden er farget med brun glittertusj.


Skrivefeltet har jeg laget av vanilla farget bazzill.
Den røde kanten har jeg laget med folie og Heatwave.
Hjemmelaget peebles med detalj fra mønsterarket.

Baksiden har jeg dekorert med det samme mønsterarket som forsiden.
Jeg skjærte ut en bord av rosearket som jeg festet på toppen.
Et bånd er limt under kanten på rosearket.
Personlig stempel og en due som er klipt ut fra mønsterark.

Materialliste
Kartong
Bazzill - Vanilla
Pion Design - Beige 1
Mønsterark
Pion Design - My Valentine- Tags
Pion Design - My Valentine - Valentine roses
Pion Design - My Valentine - Love is in the air
Stempler
Kort og Godt - bryllupstekster
Blomster
Gode Minner - roser
Gode Minner - roseknopper
Verktøy
WeRmemory keepers - Heatwave
Pynt
Papirdesign - dotter
Wink of Stella - Glittertusj
Bånd, charms og kakeserviett

Alt dette har jeg kjøpt i min favorittbutikk Gode Minner i Tønsberg
de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...