mandag 8. februar 2016

Vertinnegave til påske

Borte er tanken om å gjøre litt med de "gamle" papirene mine.
Nå er nyhetene kommet i butikken og jeg gleder meg !

Leker fortsatt med påskearkene til Pion

Denne gangen har jeg laget en gavepose til en av hyttenaboene mine


Den siste tiden har jeg laget mye av posene mine selv ved hjelp av punchboard, 
men her er det brukt en vanlig papirpose.
Panelet er laget av mønsterarket, jeg limte på en stripe av baksiden litt på skrå.
3 forskjellige blonder ble limt nederst på posen,
Et panel av en annet mønsterark ble limt på 3D-puter,
det ble festet en kakeserviett før og etter putene slik at jeg fikk litt luft mellom dem.
Motivet er klipt ut og festet på en die-cut,
 (jeg kuttet ut i en annen papirpose for å få helt lik farge) 
Osteklut mellom motiv og die-cut, denne også festet med 3D-puter.
Tagen har jeg festet mellom panel og die-cut.
Sløyfen er laget av osteklut og til slutt har jeg festet noen knapper her og der.

 

Noen ganger får sidene litt mønsterark men denne gangen har jeg ikke gjort det.
 

Baksiden har også fått panel av mønsterark, 
her fikk panelet 3D-puter og den ene stripen med ark er lagt på under panelet.
Litt rester av sløyfebånd har blitt limt under panelet som vimpler.
2 striper av et mønsterark er limt horisontalt, mens en stripe er limt vertikalt.
Sugerøret er klipt i 2 og festet over stripen nede på posen.
Stempeltrykket er stemplet på en sirkel og fått osteklut under seg.
 

Under blomstene har jeg punchet noen blader fra Tim Holtz.
"flaggene" har jeg limt på under stempeltrykket.

Materialliste

Mønsterark
Pion Design - Easter Greetings
Stempel 
Kort og Godt - sjokolade
Punch/ dies
Tim Holtz - blad under blomster
Spellbinders - Oval
Nellie Snellen - Sirkel
Ukjent - punch til bruk til håndtak
Pynt
Gode Minner - beige roser
WOC - andre blomster
 Kaisercraft - halvperler
Søstrene Grene - Flagg og sugerør
Tim Holtz - Brun stempelpute
Diverse
Knapper
Osteklut
Kakeservietter
Blonder
Bånd

2 kommentarer:

  1. Så nydelig gavepose. Skikkelig sart og fin pyntet :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig gavepose. Skikkelig sart og fin pyntet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...