søndag 14. februar 2016

Valentine

Vi feirer både morsdag og valentinesdag her hjemme i dag :-)

Fikk så absolutt ingen kake og kaffe på sengen i dag,
 men har fått både kake og blomster alikevel. 
Gaven fikk jeg her om dagen :-)

I ettermiddag overrasker jeg både mann og datter med hver sin valentineoverraskelse.

Jenta mi får denne som jeg har lagt ut tidligere, egentlig laget til morsdag,
men siden begge mødrene våres er ute og reiser kan tulla få den i stedet.

Min samboer får denne 


Her har jeg laget et kort med mange paneler. 
Selve kortet er av brun bazzill, første panelet er sort bazzil.
Mønsterarket som har fått plass på panelet er fra Hobbylobby.
Så laget jeg et panel med rød bazzill som er festet på 3D-puter.
Under et nytt panel av sort bazzill og mønsterark er det også festet sort tyll, 
dette panelet er også festet på 3D- puter.

Pynten er enkel med litt papirtape med tekst.
Et hjerte i sort bølgepapp er festet med 3D- puter og hjertet er stanset ut i rød bazzill.
3 sorte knapper har fått rød tråd i seg og limt på stjernen.
2 små grå stjerner er limt på, 3 halvperler i hjørnet.
Stemplet er stemplet på bazzill og limt rett på tapen.


Her har jeg brukt en annet mønsterark også dette fra Hobbylobby i USA,
Stemplet er stemplet på bazzill som er svertet og festet på et panel i sort bazzill. 
Det er festet rett på mønsterarket og har fått brune brads i hjørnene. 
Streken er tegnet med brun tusj.

Denne figuren hadde jeg egentlig tenkt å ha på utsiden, men den kom på innsiden istedet.
Jeg har festet den med 3D- puter for å få den opp fra siden.
Figuren er kjøpt på Kuttut- gruppen på facebook, og er helt fantastisk laget.

Stemplet fra Kort og Godt er endret litt til dette kortet ved at jeg har klipt ut en 
liten bit av bazzill og skrevet ordet "min" i rødt. Slik at det ble mer kjærestepreg.
( det står egentlig "denne verden" under lappen )
 


Skrivefeltet er laget på samme måten som panelet med stempel på den andre siden.

Hjertet er stanset ut i rød bazzill.
 

Baksiden har fått den samme mønsterarket som forsiden.
Jeg var så heldig i fjor til morsdag at jeg fikk en rekke personlige stempler av kjæresten min
 og ett av disse har jeg nå brukt der. 
Festet en rød brads formet som et hjerte på det.

Materialliste

Bazzill
Brun, sort, rød og vanilla
Mønsterark
Hobbylobby 
Stempler
Kort og Godt - forsiden og innsiden
Scrapmagasinet - personlig stempel
Dies
Spellbinders - Stjerne
Sizzix - hjerte
Pynt
Kaisercraft - halvperler
Kuttut - figur
Tim Holtz -papirtape
Prima - stjerner
Diverse
Brun stempelpute, brun tusj, tyll , knapper
brune brads og hjerteformet brads

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...