lørdag 12. desember 2015

Melkesjokoladehjerter

Julen kommer sakte men sikkert inn i hjemmet og i hjertet mitt :-)

Denne melkesjokoladehjerteboksen jeg blogger i dag
 har jo vært klar ganske lenge,
 men noen ganger tar ting litt tid.

Boksen er laget på et scrappetreff i Horten, der var May Britt også og hun lånte heldigvis villig ut malen sin.
Etterpå la hun den også ut på bloggen sin og du finner den her.


Selve esken er laget av Craft farget bazzill.
Jeg har brukt 2 forskjellige ark fra den flotte serien SleighRide fra BoBunny.
Det ene arket har jeg brukt som paneler på boksen, både inni og utenpå.
Det andre arket er med forskjellige PL- motiver og derfra har jeg skjært ut "treet".
Bølgepappen har fått osteklut under seg.
En stor sløyfe har fått plass i det ene hjørnet, 
konglene har fått snømaling på seg og så har jeg stanset ut noen snøkrystaller.
 

Nærbilde av konglene med snømaling, dette er kongler du kan finne ute i naturen :-)
Men mine er kjøpt.
 

Bildet i lokket er tatt fra det samme arket med PL- motiver.
Snøkrystallene er stanset ut med puncher fra Martha Stewart.
 

 Bilde tatt fra siden av boksen.

Malen er fra May Britt og dere finner den her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...