fredag 18. desember 2015

Melkesjokoladehjerter, igjen

Idag viser jeg dere en enkel utgave av melkesjokoladehjerteboksen.
Med enkel mener jeg en en lite avansert pyntet eske,
 men selv om den er enkel utført synes jeg den er så flott.

Denne esken er liftet fra et kort jeg har sett et sted, jeg husker ikke hvor dessverre.


Som dere ser er den enkelt pyntet.
Jeg limer først på kakeservietten, deretter setter jeg på 2 stk forskjellige bannere,
 den røde har fått et lite løft med lave 3D-puter.
Jeg har stanset ut en dollie og limer den på høyere 3D- puter.
På den dollien limer jeg et banner i et tredje mønsterark og stempler teksten på en sirkel.
Jeg lager 2 smale bannere i mønsterark og limer i øvre hjørne.

Pynten er enkel med et punched blad, 3 halvperler og en sløyfe av bakers twin.


Innsiden av lokket er også blitt enkelt pyntet med 2 forskjellige små paneler av mønsterark.
Stempeltrykket har fått et panel av en die-cuts.
Jeg har laget en enkel epoxy stickers av en detalj fra mønsterarket jeg har dekorert sidene med.


Her ser dere at sidene er dekorert med det samme mønsterarket jeg har laget epoxy stickers av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...