lørdag 12. september 2015

Nok en gaveboks

Flere og flere ønsker seg penger, gavekort eller lignende til bursdag :-)

For at det skal bli litt morsomt å gi det bort, 
er jeg som dere vet veldig glad i å gi bort gavebokser av forskjellig størrelser og utseende.

Her er en gaveboks jeg har laget til en hyttevenn som fyller 80 år.


Siden det nå har blitt høst har jeg laget den med høstinspirert tema. 
Selve boksen er laget av sort bazzil, størrelsen har jeg tilpasset slik at den passet til de 
3 sjokoladefiskene jeg hadde som en del av gaven denne gangen.

Selve boksen er kledd med plankeark jeg hadde med fra USA- turen i sommer.
Jeg valgte å legge ostekluten til uvørent over hele lokket,
deretter fant jeg sugerørene som jeg ville ha på og limte på de. 
Boksidene er krøllet og svertet med brun og sort stempelpute før den er limt på den ene siden. 
Stempeltrykket er stemplet på vanilla-bazzil og svertet det også. 
Deretter er det satt på 3D- puter og limt på. 

Tannhjul, blader, kongler og treskiver er plassert der jeg synes det passet inn og limt på.


Boksen sett fra siden, jeg må bare innrømme at jeg digger slike "plankeark".
 

 Slike kongler gjør seg på høst- vinter kort synes jeg.
Disse er kjøpt, men man kan jo fint plukke dem ute i naturen og bare tørke de selv.
 

Sjokoladefiskene er lagt på "is".
"Isen" er bobleplast som er klippet i små biter og lagt løst i boksen.
Fiskene er av sjokolade og kjøpt i Kiel, spesielt til denne jubilanten :-)

Materialliste
Bazzill
Sort og Vanilla
Mønsterark
Kjøpt på Hobbylobby, USA
Stempel
Kreativ Hobby - rundt bursdagsstempel
Pynt
Kort og Godt - kongler og treskiver
Prima - høstblader
Tim Holtz - tannhjul
Queen & Co - sugerør
Diverse
Osteklut, bokside, bobleplast
Brun og sort stempelpute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...