søndag 27. september 2015

Hvitt på hvitt

På treffet jeg var på i Horten tidlig i September var det en utfordring å lage et prosjekt i hvitt på hvitt. 

Jeg synes det er morsomt med utfordringer, 
og jeg tenker at når det står hvitt på hvitt er det hvitt det skal være,
 når utfordringen kom ut fikk jeg spurt om vi kunne å stempeltrykk og det kunne vi. 

Men ville strekke meg litt lenger :-)



Må innrømme at jeg er fryktelig glad i satin arkene til Bazzil, 
de er hvite og de har et fantastisk shimmer i seg selv.  
I de arkene får man mye gratis. 
Jeg har valgt å lage et "pakkebånd" av det ene arket, 
det starter på bunnen av esken og følger opp ved lokket. 

En kakeserviett danner grunnlaget for sirkelen med hvite blomster på toppen av lokket. 
Alle rosene har fått fjernet de grønne bladene slik at de er kun hvite :-)
Har limt perlesnorer i hvitt til en ekstra pynt på lokket. 
Halvperler i det ene hjørnet.


Rosene ser litt "beige" ut her men de er hvite.
Jeg startet med en rose i midten av sirkelen og la ut ifra den. 
Den største i midten og en str. mindre på neste sirkel og den minste jeg trengte på neste.

Jeg brukte en dies til å stanse ut "til brudeparet" i glitterfoam (mosegummi)
 
 
 Jeg er super stolt av å ha laget et helt hvitt prosjekt :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...