torsdag 3. september 2015

Elegant veske

Idag har jeg laget en veske til konfirmant, 
det er morsomt med slike høstkonfirmanter siden det ikke er i samme volum.

Til denne bestillingen fikk jeg noen stikkord som
Vestkantjente, gull, sort, hvit, vesker, bling og perler

Jeg har lenge sett på veskemalen som Ingunn har hatt på sin facebook side 
og nå var det en gylden anledning til å prøve.
Jeg har endret litt på den men det er denne malen jeg har brukt som utgangspunkt.


Selve vesken er laget av sort bazzill, gullfolie og hvit bazzill.
Lokket er festet med 2 magneter, siden lokket er litt stivt med 2 bazzill, og gullfolie + lim.


Hanken har jeg festet med 2 gullbrads.
Perleswirlen er ferdig fra Storyteller,
 hvite blomster i forskjellige størrelser fra Gode Minner.
 

Blomstene har fått et lite strøk glitterlim.

Kort :
 Det burde vel egentlig ha ligget en lommebok inni vesken men det hadde jeg ikke tid til å lage, 
vesken ble ferdig 30 min før posten gikk herifra og
 det måtte sendes da konfirmasjonen er på søndag.

 

Kortet har hvit base, gullfolie og sort bazzill som vesken. 
Blomstene er de samme som vesken og har også fått et strøk glitterlim. 
Konfirmant er stanset ut med en dies fra Kort og Godt. 
Den er stanset ut i mosegummi med glitter.


Innsiden er gjort enkel med kun et stempeltrykk fra North Star Stamps.

Materialliste

Hvit og sort bazzil
Selvklebende gullfolie - ukjent leverandør
Blomster - Gode Minner
Dies - Kort og Godt
Stempel - NSS
Mosegummi m/glitter - ukjent
Glitterlim - Ranger
Perleswirl - Storyteller
Halvperler - Kaisercraft

Alt jeg har brukt utenom gullfolien er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...