torsdag 10. september 2015

DT- Bidrag i September for Gode Minner

Bestandig gøy å få nye oppgaver fra jentene på Gode Minner i Tønsberg :-)
Selv om jeg kan nok rive meg i håret og det kan komme noen gloser som ikke passer seg på trykk,
 men stort sett så er det bare moro :-)
Og for en ære å få være med å lage kort for å inspirere de flotte kundene som finnes i butikken :-)


Denne gangen fikk vi en skisse som vi alle skulle bruke til å lage noe.

Stikkord var:
- ikke gjør det for avansert
- bruke sugerør
- Høst

Jeg valgte å lage et staffeli- kort til farsdagen som kommer 2. helgen i November


 Selve kortet har en base av sort bazzil.
Panelet på forsiden er oransje bazzil, 
De ovale sirklene har jeg brodert på først av alt, 
deretter har jeg laget 2 paneler av ark fra Grapich45. 
Det øverste panelet er satt på høye 3D- puter slik
 at halvparten av de sorte knappene gikk under panelet.
Papirsugerørene har fått et lite strøk av Distress Ink ( rusty hinge).
Så har jeg stemplet motorsykkelen på hvit bazzil,
 klippet den ut og distresset den med samme farge. 



På det panelet som skal ligge ned mot bordet har jeg brukt mønsterark fra Grapic45,
Jeg har satt på et mindre panel hvor jeg har limt på et stempelpanel.
Stempeltrykket her har fått samme omgang som motorsykkelen.
Siden har jeg satt det på 3D- puter slik at det er denne som holder forsiden oppe.
Stjernene har fått et strøk med sort Distress- Paint
 før jeg droplet litt Distress- Paint med fargen Rusty Hinge.
Klokkecharmsen har jeg festet på siden og satt på en lenke som jeg har limt litt tilfeldig på.


Nærbilde av stjernen
 

Nærbilde av klokken og lenken.
 

Kortet sett fra siden.
 Når vi legger forsiden ned  blir kortet flatt og kan sendes om man vil.


På baksiden når kortet står oppe, arket er fra Grapic45. 
Detaljer fra et av arkene er klippet ut for å få litt avbrekk på baksiden


Her er skissen vi jobbet utifra, ser du at jeg har prøvd :-)


Materialliste
Bazzill
Sort- hvit og oransje
Mønsterark
Grapic45 -Steampunk Spells Collection - Frightful Folly
Grapic45 -Steampunk Spells Collection - Witching Hour
Grapic45 -Steampunk Spells Collection - Clockworks
Stempler
North Star Stamps - motorsykkel
Papirdesign - Hyllest til pappa
Maling
Distress Paint - Black Sout
Distress Paint - Rusty Hinge
Pynt
Wycianka - stjerner
Tim Holtz - metallenke
Charms - ukjent
papirsugerør - Queen & co
Knapper - ukjent
Dymo

Alt jeg har brukt her finner du på Gode Minner, de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...