tirsdag 18. august 2015

Nok en gaveboks :-)

Små gavebokser trenger jeg mange av, det er bare å erkjenne :-)
 Så jeg blir så glad når jeg ser nye varianter av disse jeg kan prøve meg på :-) 
Nok en gang fant jeg en mal i Ett Trykk ( nr.4- 2015).


Selve boksen er laget av et mønsterark fra Maja Design, Summer Crush :-)
Kantene er svertet med brun distress Ink fra Tim Holtz.
Under pynten er det en utstanset "dollie" i vanilla bazzill, jeg har farget en chipboardramme med Distress Stain, teksten er stemplet på en oval  diecut og limt under chipboarden. under teksten satte jeg også litt osteklut og en blonde. Blomster og fjær er limt på tilslutt. 
Når alt er tørket har jeg tatt lette drag med litt gesso på blomster og ramme :-)


 

Selve boksen er jo ikke stor men jeg fikk da det jeg skulle ha i den alikevel :-)


Materialliste

Bazzill
Vanilla
Mønsterark
Maja Design - summer crush
Blomster
Gode Minner -  roser
WOC - de to største 
Dies
Nellie Snellen - dollie
Pynt
Wycianka - chipboard ramme
Blonde, fjær og osteklut
Farge
Tim Holtz - Distress Ink
Tim Holtz- Distress Stain
Gesso

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...