søndag 2. august 2015

En utfordring :-)

Jeg er så heldig at jeg er i Design Teamet til Gode Minner, denne måneden fikk vi et herlig nytt medlem i DT- teamet vårt, Silje Kristin Aunan.
 Bloggen hennes Mitt lille papirverksted er vel verdt et besøk :-)

Den dagen hun kom inn i gruppa vår på Facebook, ble det noen kommentarer utvekslet,
 vi var 3 stk som fikk sagt at Clean And Simpel- kort var vanskelig og
 at fargene gult/ oransje var farger vi ikke brukte så mye :-)
 Dermed var utfordringen ute fra meg. 

Jeg har laget et for meg klassisk CAS kort uten mønsterark. Kun 3 forskjellige bazzilark :-)


Selve kortet er laget i orange bazzil, panel i hvit og gul bazzil. 
Den orange borden er laget med Marta Stewart edge- punch og fått et gult sløyfebånd kant i kant. 
Papirsugerøret er delt i 2 og fått "vimpler" av hvitt og gult bånd. 
Knappen er satt oppå sugerøret.
Stempel fra Papirdesign.
 

Innsiden måtte jo gjøres enkel når forsiden ble gjort enkel så da ble det de samme panelene her :-)
Blomstene er noen år gamle men fra Prima.
Stempelet fra Norsk Stempelblad AS.
Jeg tegnet en sort kant rundt det hvite feltet for å bryte litt.
 

Skrivefeltet har fulg de samme målene som siden ved siden av :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...