tirsdag 5. mai 2015

Kurs - Bryllupskort


I går holdt jeg kurs på Gode Minner i Tønsberg, temaet var bryllup og her er kurskortet :-)

Jeg er ydmyk og glad for at jeg igjen hadde fullt kurs og at noen av deltagerne har vært på flere av mine kurs, Tusen takk til dere alle sammen.

Jeg valgte denne gangen å dekorere enn gråpapirpose slik at det ble et lommekort, noen av kursdeltagerne laget det til en gavepose og det går jo fint ann.
Dette kortet kan jo enkelt også gjøres om til et kort i samme størrelse som posen, man kan jo da bare bruke tag sidene til innsiden.

Jeg har malt kantene på posen litt rufsete med gesso, paneler er rufset og svertet.
Mønsterarkene er fra Bryllupskolleksjonen til Pion Design
Det grønne arket er en av deres nye kartonger.
Bannerne, bilde og sommerfugler er også skjært ut av Pion de også :-)
Motivet har fått osteklut under seg og satt på 3D- puter.
Blonder og bånd
Blomster fra Gode Minner sin kolleksjon og papirdesign



Jeg har børstet gesso på blomster og litt rundt på kortet.




Forsiden av tagen er dekorert enkelt med blonde, Pion Papir ( både mønsterark og kartong).
Stempelteksten er fra Kort og Godt. 
Blomstene er stanset ut med Nellie Snellen puncher/ preger.
Malt gesso rundt på kortet her også.
 

Skrivesiden på tagen har fått panel av Craftkartong, dette er også selve tagsen laget av.
Bannere tatt fra arket med bannere fra pion.
Blomster stanset ut med punch/preger fra Nellie Snellen. 
Den største blomsten har fått litt osteklut under seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...