mandag 6. april 2015

Mitt første møte med Maja

Rett før påskeuken bestemte mannen min seg for å bytte ut noen skap og hyller på rommet mitt. Og ja det var mannen min som bestemte det...........når jeg kom hjem på denne dagen etter mange timer borte var "hele" rommet  stua og rommet endevendt.  Puhhh !!!!

Men nå har jeg fått flotte fine hyller på rommet mitt og jeg fikk en god sjanse til å rydde opp i både stæsj og papir :-)
For mange år siden møtte jeg maja- arkene for første gang og denne boksen ble laget av noen av de første av mange Maja- ark jeg har kjøpt opp gjennom årene :-)

Boksen er laget etter mal fra Ett Trykk, April 2015


På toppen av boksen (som jeg har valgt å lage som en boks med skuff) har jeg limt et chipboard fra Wyciananka.
Denne er farget med brun Distress Stein og har fått  Liquid pearls på tuppene. Den var egentlig hvit men tok til seg farge fra Stainen og ble gylden i fargen. Disse skulle liksom våre gåsunger.
Så har jeg limt på forskjellige gule og lys orange blomster med en sløyfe.
Litt grønt perlebånd og en sommerfugl fra Kort og Godt.


Skuffen har også blitt dekt både inni og utenpå med gamle mønsterark fra Maja Design. 
Skuffronten har fått en sirkel av mønsterark med litt osteklut under.
Blomster som på lokket.
Stempel fra Staz og liten sommerfugl fra Kort og Godt.


Sidene har fått en utstanset sommerfugl fra det nye starter-set til Big-Shot plus settet.


Jeg laget et lite kort til å legge nedi skuffen, det er ikke stort men fikk plass til litt pynt da :-)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...