torsdag 16. april 2015

Bordkort

Jeg har gode venner som har konfirmant i år og da må jeg hjelpe til litt med det jeg kan.
Konfirmanten valgte disse skjortekortene og antallet var 57 :-) 
Og det er faktisk ganske mange fikk jeg merket.
 Men med samlebåndsteknikker og tålmodig familie fikk jeg det til :-)


 

Her er de samlet alle sammen, synes de ble fine jeg :-)
Og det er jo litt morsomt å vite at man er med for å pynter et festbord :-)


Jeg har laget skjortene av Colour Copy ark fra Staples.
 De var lettere å brette og få fine en vanlig hvit bazill.
Vestene er skjært ut i et stykke så de henger sammen oppe på skulderne, disse er skjært ut for hånd.
Tilslutt når jeg har festet skjorten inni vesten er det limt på en base at hvit bazill.



Detaljer som lommer, knappestolpe og strammer bak er limt på
 og knappene er laget av Liquid  Pearls.

Materialliste
Skjorte - Colour Copy fra Staples
Base - Hvit Bazill
Vest - Papirdesign- Ballbinge

Sort stempelpute og Liquid Pearls

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...