søndag 2. november 2014

En liten lommebok

Ny dies ble med meg hjem her for en stund siden.
En Sizzix- dies som heter Wallet
Har jo laget noen slike lommebøker før men nå hadde jeg en dies som gjorde all jobben for meg, fantastisk :-)

Og når jeg i tillegg fikk denne fantastiske Kraft-tex inn i huset var lykken stor.
Kraft-Tex er et papir som ser og føles som lær, det kan syes vesker og lignende i det. Det kan puttes i vaskemaskin og tørkes i tørketrommel for å få et enda mer slitt preg. Herlig herlig :-)

Min Kraft- tex fikk bare en runde på 40 grader i vaskemaskinen, men jeg vet om noen som har vasket på 90 grader og ut kom det like helt :-)


Jeg har kjørt Kraft-tex i diesen og farget stroppene med distress Ink, mørk brun farge. 
Under knappen er det et hull som jeg måtte dekke derfor er knappen der :-)


Sett fra siden ser du trekkspillet, noen denne limer du på i selve lommeboken. Ikke så lett å få dobbeltsidig tape til å feste seg på dette papiret så lurt å bruke flytende lim.


Jeg har festet en magnet for å holde lommeboken sammen på :-)
Diesen stanser også ut et kort i bankkort størrelse som du kan bruke som kort til mottaker.
Mitt kort har jeg laget av resteark fra BoBunny med litt tannhjul som pynt.


Baksiden av kortet er bare fått et enkelt stempel med plass til litt skrift :-)

Alt jeg har brukt på lommeboken er å få kjøpt på Gode Minner i Tønsberg,  
nettbutikk har dem også

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...