onsdag 12. november 2014

En enkel Tag

Lager ikke så ofte Tags men nå nærmer det seg jul og jeg trenger noen å henge på noen spesielle gaver :-)

I helgen var jeg på Scrappetreff i Horten og da fikk jeg overraskende de nye lekre BoBunny arkene i fanget.

Måtte bare lage noe med engang og det ble en Tag av det, jeg har brukt både vanlig mønsterark og de mønsterarkene som er laget litt for PL. De arkene er også morsomme å bruke på kort siden de har noen morsomme detaljer og motiv som er lette å skjære/ klippe ut :-)


De som kjenner meg vet at jeg elsker alle de "tøfffe" arkene med panel mønster på.
BoBunny sin vinterserie har noen skikkelig lekre, akkurat rustike nok, med et innslag av lilla/ blå og snøkrystaller.
Snømannen er klippet ut av et av PL-arkene (står egentlig opp ned) og satt på et blått ark som jeg også har klippet rundt :-)
Arket med skrift er også fra et slikt ark men passet veldig fint bak snømannen. 
Snøkrystallene er stanset ut av forskjellige puncher. Den store har fått Diamond Dust på seg og de mindre er dekket med enamel embossingpulver.
HugSnug båndet er farget med Distress Stain.


Et nærbilde av snøkrystallen med Diamond Dust, en lekker detalj synes jeg som er fryktelig enkel :-)


Baksiden er gjort enkel med 2 paneler, det lyseste er stemplet litt random med et snøkrystall stempel rundt kantene. Som forsiden er snøkrystallene dekket med Diamond Dust og Enamel Embossingpulver :-)

Materialliste

Ensfarget ark
Lys Gråbeige/grå bazill
TimHoltz - Distress Collection - Weatered
TimHoltz - Distress Collection - Stormy Sky
Mønsterark
BoBunny - Altitude Blizzard
BoBunny - Altitude Flurry
Puncher
Martha Stewart - Stor Snøkrystall punch
Martha Stewart - Snøkrytall, kantpunch
Pynt
Twinklets - Diamond Dust
Stampendous - Shabby Blue, embossing enamel
Hugsnug - bånd
Farger
Distress Stain - Walnut stain
Distress Stain - Broken China
Distress Stain - Seedless Preserves
Brun stempelpute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...