fredag 26. september 2014

Bestillingskort

Noen ganger får jeg ganske så utfordrende bestillinger, men jeg elsker de (egentlig) for de lar meg få lov til å utfordre meg selv og det er en enorm tilfredstillelse når jeg føler at jeg klarer det.

Spesielt en som bestiller av meg en gang i mellom er ganske detaljrik når det gjelder bestillinger.
Jeg har laget dåpskort med Evertonfarger og bursdag med Lista fyr på for å nevne et par av de :-)

Denne gangen gikk hun enda lenger og ville ha et bilde fra hun var liten, mamman liker bridge så det skulle være kortstokk og det Norske og det Tyrkiske flagget skulle være der. Puuuh, gjett om jeg ikke har tenkt på det :-)
Så dukket de nye arkene til BoBunny opp, men kortstokk på og kortet bare kom på plass i løpet av kort tid.
Herlig herlig :-)



Forsiden har jeg liftet fra et av kortene i det nye Julehilsen- bladet fra Ett- trykk. 
Motivene til "kortstokken har jeg klippet ut av et mønsterark fra BoBunny.

Innsiden er gjort enkel med bruk av en kantpunch, blomstene er punchet ut av det samme arket som kortstokken kommer fra :-)

Skrivefeltet har fått den samme rammen, flaggene er skrevet ut fra Internett.

Mitt merke bak på kortene er den broderte blomsten på jentekortene, stjerner på guttekort og snøkrystall til julekort :-)
Her er en større bit av arket hvor jeg har klippet ut detaljer tidligere .

Materialliste
Bazill
Sort, mørkrød og vanilla
Mønsterark
BoBunny - Wild Card Shuffle
Dies
Nellie Snellen - sort sirkel foran
Punch
Martha Stewart - kantpunch innsiden
Nellie Snellen - blomster innsiden
Stempler
Storyteller - stempel innside ( 2 stk satt sammen)
Pynt
Studio Calico - Wood Weneer, fly
Storyteller - halvperler sorte, hvite  og grå
 Kort og Godt - charms
Ukjent - blonde, bånd, osteklut og sort stempelpute




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...