mandag 22. september 2014

Anonyme timeglass - del 1

Nå har jeg virkelig utfordret meg selv og meldt meg på utfordringen Anonyme timeglass inne hos Cherish This - Memories for Life, 4 oppgaver på 2 uker . 

 Her er min løsning på første oppgave :-) Som var en fargeoppgave :-)


Jeg valgte å lage en gavepose, elsker å gi bort slike poser med en liten overraskelse



Jeg har brukt mønsterark fra RePrint, stripen i midten har fått blonde under på hver side.
Motivet er klipt ut av et av mønsterark og limt på osteklut før den har blitt plassert oppå en kakeserviett som er svertet med brun stempelpute. 
Så har jeg stanset ut forskjellige snøkrystaller, de to største har fått Diamond Dust på, noen av de andre har fått enbossing enamel og de minste har fått glitterlim på seg. 


Klesklypen er farget med Distress Stain

Nærbilde har snøkrystaller, med Diamond Dust, Embossing Enamel og glitterlim. 

Baksiden ble gjort enkel med mønsterark fra Reprint.
Hvit bølgepappsom har fått grove strøk frra Distress Ink.
Wood Weneeer stjerner som har fått enten Stain eller embossing Enamel på seg. 

materialliste

Mønsterark
REPRINT - Winter time Labels, Angel gloria og Starlite sky
Puncher
Martha Stewart - div snø krystaller i forskjellige størrelser
Dies
Spellbinders
Stempel
Kort og Godt
Pynt
Studio Callico - Wood weneer stjerner
Pynt
Twinklets - Diamond Dust
Stampenidous - Embossing Enamel
Ranger - Glitterlim
Osteklut, blonde, silkebånd og brun stempelpute

1 kommentar:

  1. Lekkert bidrag <3
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Cherish this :)
    Klem fra DT Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...