søndag 24. august 2014

Pillow- box

Som dere som følger bloggen min vet har jeg virkelig fått sansen for punchbrettene til WeR memory keepers :-)

Siste skudd i beholdningen min er Pillow- boxen. Den blir ikke stor men er helt suveren til de små gavene, pengegaver eller lignende :-)
Elsker brettet allerede, men det er vel ikke et sjokk :-)

  Jeg valgte å lage denne litt tøff, med metaltape, embossingfolder fra Tim Holtz og sort akrylmaling. 
Lot malingen sitte på litt lenge slik at det ble mye maling på. 
Først har jeg snurret litt glittertråd fra Tim Holtz rundt boksen, og knytt en sløyfe av den. 
Stjernen er klipt av sort bølgepapp og limt på først. 
Deretter er båndene stiftet på og blomstene som er fra Gode Minner limt på. 
Bling stjernen er limt på tilslutt der jeg følte det manglet litt .


Gode Minner har fått inn ny forsyning av disse brettene .

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...