onsdag 13. august 2014

Nytt brett i hus :-)

Jeg har blitt så glad i disse punchboardene fra WeR memories keepers, de er fantastiske.
Selv har jeg fått tak i eske og pose som jeg elsker, lettvint og greit å bruke, du velger selv hvor mye du vil gjøre ut av de. Brettene er enkle og bruke og resultatene får du raskt uten mye bretting og måling, helt fantastisk.
Gode Minner i Tønsberg har fått inn ny forsyning nå så det er bare å løpe og kjøpe :-)


Denne gangen har jeg brukt candy Box punchboard som jeg har fått av ei snill scrappevenninne.

Her er boxen jeg laget i dag, enkel og grei siden den skal brukes i et barneselskap :-)


Jeg valgte å punche ut boxen i mønsterark så jeg skulle slippe å lage paneler og slikt.
Laget et belte med sort bazzil som jeg brukte en kantpunch på for å få det litt mer dekorativt. Under bazzilen limte jeg litt brun tyll.
Stemplet ble stemplet med sort stempelpute på en rund die-cut og svertet med brun og sort farge.
Under rundingen med stempel tok jeg en liten bit bølgepapp, litt oransje netting og en brun fjær. 
 Blomstene følger kurven på sirkelen.



her ser du boxen mer fra siden og jeg har valgt å ikke ha annet en pynt foran på boxen denne gangen annet en et enkelt skrivefelt under boxen slik den ligger nå :-)


Nærbilde av kanten og man ser tydelig både tyll og at kanten er punchet. 

Materialliste
Bazzil
Sort og vanilla
Mønsterark
Glitz Design - Dapper Dan - Stripes DD 1363
Puncher
WeR memories keepers - punch board candy box
Martha Stewart - kantpunch
Stempel
North Star Stamps - Gratulere med dagen
Blomster
Gode Minner - roseknopper og brune roser
WOC - oransje roser, 2 str.
Pynt
Hjerteknapp, tyll  og oransje nettgarn, fjær

1 kommentar:

  1. den var tøff :) kanskje jeg må ha et sånt brett :)

    klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...