torsdag 5. juni 2014

Kurs- kort

I begynnelsen av Mai holdt jeg pyntekurs på Gode Minner i Tønsberg. Vi lagde 2 forsider og et helt kort tilslutt. Gav bort litt tips i forhold til oppbygging og lag på lag på kortene. Morsomt med kurs.

Dette kortet ble det bare laget forside på men jeg lagde det ferdig til en konfirmasjon til en av musikantene i korpset vårt


Jeg har laget kortet med sirkler som tema. Jeg begynte med å stemple motivet og stanset ut den deretter har jeg bare funnet større og større sirkler i dies, kakeservietter og mønsterpapir. Montert på 3D putere mellom noen av lagene og jeg har tatt osteklut også på 2 av lagene slik at jeg får følelsen av dybde på kortet. 
Limt på en sløyfe og blomster.


 Notearket er valgt til ære for musikanten. 
Stemplet har fått dobbel matte under seg, tagen er laget av mønsterark og knappene har fått broderigarn på seg. Blomsten oppe i hjørnet skulle symbolisere 4H logoen men synes den ikke ligner. 


Skrivefeltet er laget enkelt med dobbel matte under. 
Mønstret er en gammel rub-on som er brukt. 

Materialliste
Hvit, blå og sort bazzil
Mønsterark
Papirdesign - forsiden og den blå til tagen
Ukjent - noteark
Blomster
Gode Minner - Alt av blomster
Stempel
Kort og Godt - forsiden
NSS - dikt på innsiden
Diverse
Sort stempelpute, knapper, kakeservietter (2 størrelser), osteklut og organzabånd

Alt som er brukt her er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg

2 kommentarer:

  1. Så kjempe fint, skulle gjerne vært på ett kortkurs med deg en gang <3 Tipsene dine hadde jeg satt veldig pris på, du er en utrolig kortlager!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...