mandag 12. mai 2014

Kort til en coca cola elsker, 2

Min nevø elsker som sagt Coca Cola produkter og når han i går stod til konfirmasjon måtte jo kortene vise dette synes jeg. 

På dette kortet har jeg brukt metaltape fra Biltema

 Bildet er funnet på nett.
Metaltapen har fått maleremse (også fra Biltema) under seg, jeg har pusset med sandpapir (slik at malingen hang bedre på) og malt med sort og rød akrylmaling. 
Korken er orginal og knappen er fra en gammel skjorte

Innsiden

 Stemplet er fra KaiserCraft, og er satt på 3D- puter for å få puttet pengene under.
Knappene fra egen samling.

Skrivefeltet er gjort enkelt siden kortet var fra oss og min Bror sin familie, da blir det mange navn. 
Bildet er skrevet ut fra nettet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...