søndag 4. mai 2014

DT- bidrag for Gode Minner i April

De herlige jentene på Gode Minner i Tønsberg har fått laget sine egne blomster i de herligste farger og fasonger. Flott utførelse og fargene matcher hverandre helt herlig.
Så denne måneden var utfordringen vår at vi skulle bruke disse lekre blomstene til et kort, og det var jo ingen utfordring jeg elsker blomster.
I tillegg hadde jeg en uke eller to før fått låne den diesen som lager benken i midten av kortet (har jo glemt å notere navnet før jeg leverte den igjen :-( )

Her ble resultatet


Jeg har valgt å ikke kunne legge ned kortet slik at det står oppe hele tiden. Benken blir stanset ut som 3D- figur midt i kortet og kan "sprette" opp når man åpner kortet.
Laget et tema med benken, veggen med roser, strand og sjø.
Espalieet bak er stanset ut med en Spellbinders dies, jeg dekte et bazzil ark med metaltape og stanset ut.
Roser i 3 forskjellige størrelser + roseknopper er limt på en grønn swirl som er satt opp mot veggen med stifter.
Benken har fått et ekstra lag med mønsterark i plankemønster.
Liljer er blitt satt opp ved føttene til benken for at benken skulle stå litt mer stødig.
"Stranden" har jeg gjort ved å strø Embossing Enamel på og smeltet med varmepistol . Har laget kanten mellom sjøen og stranden litt ujevn.
Damen er klipt ut av et mønsterark fra Pion Design


Materialliste
Bazill
brun
Mønsterark
Pion Design
Papirdesign (trearket på benken)
Blomster
Gode Minner sin egen produksjon
Dies
Spellbinders ( Espalieet)
Ukjent - swirl
Pynt
Kort og Godt - skjell
Diverse
Brun og sort stempelpute












Pion Design -

2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert Gro :)

    Klem Maya

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...