søndag 16. februar 2014

Gratulasjonskort

For ikke så veldig lenge siden var det CHA i USA og jeg siklet veldig på mange bilder derifra.
Alltid spennende med scrappenyheter, selv om rommet er overfylt av ting man ikke har brukt ennå :-)

Mens jeg titter rundt på bilder faller jeg for et bilde av et kort som var tatt på utstillingen til Tim Holtz. Jeg husker dessverre ikke hvor jeg fant bilde. Men det er som sagt fra utstillingen og er nok ikke helt kopi, men veldig veldig sterkt inspirert og liftet :-)

 Jeg har sydd for hånd rundt panelet som også har fått osteklut under seg. 
Tannhjul fra Tim Holtz har kommet inn som et element under blomstene :-)
Hjørnene på det nederste panelet har fått metalhjørner

 Blomster stanset ut med en punch fra Nellie Snellen

Skrivefeltet er bare markert på panelet med en oval tegnet med sort tusj.

Materialliste
Craft bazill
Mønsterark
Kaisercraft- baksiden på Wicker ( helt underst i på forsiden og hele baksiden)
Tim Holtz - mye restepapir av ulike design
Metalpynt
Tim Holtz - tannhjul
Kort og Godt - sommerfugl
BasicGray - brune brads
Ukjent - små metalhjørner
Blomster
Gode Minner - små beige roser
Kort og Godt - aprikosfarget roser
WOC - grønne krysantemum og brune kirsebærblomster
Storyteller - blader
Puncher
Martha Stewart - stor sommerfugl
Fiskars - liten sommerfugl
Nellie Snellen - blomster
Stempler
Norsk stempelblad - dikt
Kort og Godt - gratulere
Diverse pynt
Osteklut, brun stempelpute og sort tusj

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...