onsdag 1. januar 2014

Liten gaveeske til gutt :-)

Godt nytt år alle sammen. Håper dette blir et kreativt og godt år for dere alle sammen :-)

Mitt første bidrag i 2014 er noe som burde ha vært ferdig og levert før jul men som jeg dessverre har glemt litt.

Vi i DT til Gode Minner fikk en utfordring til å lage noe til en gutt/ mann og her er mitt bidrag :

 Jeg har laget en liten gaveeske da jeg var litt i gaveboks tankegangen i dag. Har sydd langs kanten for hånd (dette synes jeg er morsomt og synes det blir en røff detalj på en enkel måte). Bølgepappen har fått et strøk av brun stempelpute, klokken har fått brun stain på seg. Stjernene er farget med blå tusj og fått litt gull maling på seg.

 Boksen sett fra siden


Innsiden har blitt enkelt pyntet. Bommet litt på bunnen og satte den litt på skrå. Dette ble skjult med litt glitter lim :-)

Materialliste
Bazzil
hvit og blå
Mønsterark
Maja Design - Vintage Frost Basic
Stempler
KaiserCraft - tekst
Tim Holtz - bil
Dies
Spellbinders - stjerne
Pynt
Prima - wood klokke
Wycinanka - chipboard stjerner
Storyteller (?) - små stjerner på snor (brukt i bunnen av esken)
Ranger - Stickles (glitterlim) Platinum
Diverse
Bølgepapp, Metallic Rub-ons, brun stempelpute og brun Distress Stain

Alt jeg har brukt her er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg
Bilstemplet er gammelt men det finnes like gode alternativer i butikken :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...