torsdag 6. juni 2013

Takkekort

Jeg har fått en musikant i Lysheim Skolekorps og jeg er en stolt korpsmamma.

Korpset var 60 år i slutten av April og i den forbindelse ble vi spandert på en stor bløtekake av et æresmedlem og en baker. Det synes jeg fortjente et takkekort og den oppgaven tok jeg på meg med stor ære.

 Det ble et enkelt kort men jeg fikk da med meg fargene våres. Noteark fra Inkido, sortbølgepapp. Notearket over er et håndlaget papir men jeg vet ikke hvor det kommer fra. Gule blomster fra Prima. Logoen vår har fått en Pebles over seg. Notene er chipboard og kommer fra Wycinanka. Halvperler fra Kaisercraft. Punchen er fra Martha Stewart og her i huset kalles den "bartepunchen".
Bildet er tatt av Tom Arild Dahl. G-nøkkelen er også i chipboard fra Wycinanka.

1 kommentar:

  1. Stilig! Syntes ikke det var så enkelt jeg...hihi...! Syntes det var så godt laga, ser virkelig at du må ha erfaringer og triks for å lage flotte kort :) Jeg skal egentlig legge inn i bloggen min, men henger meg helt opp i din blogg ;);)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...