tirsdag 18. juni 2013

Et rundt kort til jenta mi

Jeg har det litt sånn hjemme hos meg jeg at de jeg deler hus med ikke får noe særlig med kort til bursdagen sin.
I år kan ikke tulla mi klage hun får kort så selv om det er noen få dager siden hun hadde bursdag har jeg tenkt å overraske henne etterpå :-)
Jeg har brukt Maja Design ark fra hennes Vintage Spring Basic serie, blonde, håndsøm og bølgepapp.
Motivet er fra KennyK, ferdig fargelagt fra The Hobby House (cut out ark).
Min tulla elsker blomster så de er det mange av her og de er fra Gode Minner (roser) WOC liljer og Snurreblomster og bær fra KortogGodt.
Charms fra Storyteller og sommerfugler fra KortogGodt.

 Nærbilde av blomster, med sommerfugler på


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...