mandag 18. mars 2013

Konfirmant BoBunny nå igjen :-)

Elsker disse papirene, blir så glad av å se på de.
Nå har jeg snart brukt opp lageret mitt og må nok ut å handle flere....og det er det sjelden jeg kjøper flere av en ark serie.
Her har jeg brukt arkene, den ene arket har ulike diecuts på seg og det er de jeg har brukt her på forsiden.
Flate blomster er fra Prima, det samme er swirlen. Snurreblomster, Liljer og stempel er fra Kort og Godt.
Blonde og bånd er fra min samling så de vet jeg dessverre ikke opprinnelsen til.
Igjen har jeg brukt kun detaljer fra arket. Stemplet er fra NSS, og rundt det har jeg kun brukt en Spellbinders dies som sjablong for å tegne en rosa ramme.
Her har jeg også kun brukt ark, men lagt til et panel fra samme som dies som på forrige side. Siden har også fått en blonde på siden mot midten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...