søndag 10. mars 2013

Blått i blått!

Inne på papirdukkene på facebook kom det en mars utfordring på å lage et kort i blått. Kunne bruke hvitt og sort også da dette ikke er farger. Motivstempel kunne ha hud og hårfarger om man brukte det.

Jeg er ikke inn i denne utfordringsmodusen ennå, men har begynt å snuse litt på utfordringer som er litt uhøytidlige og som jeg faller for.



Jeg har brukt gamle ark fra Maja Design, martha stewart punchen min, blonder og sløyfer fra et utømmelig lager her hjemme.
Stemplene er fra de nyeste platene til Kort og Godt, der er også metalsykkelen i fra.
Blomster fra WOC og Kort og Godt.
Innsiden har fått stempel fra Kreative hender og en Martha Stewart punch rundt panelet. Hjertene er stanset ut med en punch fra EK Succes.
Skrivefeltet har fått bånd fra lageret mitt, og blomster fra Prima.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...