søndag 3. februar 2013

Nye ark fra Kort og Godt

Jeg måtte ha en liten tur inn på Gode Minner i går, da fikk jeg med meg rykende ferske ark fra Kort og Godt. Begynner å bli riktig flink til å åpne arkpakkene :-)

Monica viste meg noen bilder av noen kort som Kort og Godt hadde hatt på sin stand ved gave- og interiørmessa. Og spurte pent om jeg kunne prøve å lage noe lignende.
Her er mitt forsøk.

 Forsiden er laget av kun arkene til Kort og Godt, og bildet er "fargelagt" med Distress ink.
Innsiden:
Her er teksten klippet ut av arket, stemplet rundt og gutten er stemplet med konfirmant stemplet fra samme produsent. Igjen fargelagt med Distress Ink.
Samme som forrige innside, men klokken er fra Tim Holtz.
Baksiden:
Her har jeg stemplet et tekststempel fra platen til kort og godt . De som kjenner meg og kortene mine vet at jeg broderer bak på kortene mine. Her er det 3 stjerner som har fått et strøk Distress Ink inni.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...