lørdag 2. februar 2013

Litt hastverk, metallkort.

Enkelte ganger kommer anledningene litt fort, eller jeg har jo vist om denne bursdagen en tid. Men fikk plutselig lyst til å sende et kort til jubilanten.

Det var onkelen til min samboer som var 50 år og han har tydelig gitt uttrykk for at han synes det er morsomt å få kortene mine. Men når jeg finner ut at jeg har lyst til å sende kort 1 1/2 time før posten går herifra har jeg ikke så god tid.

Men jeg klarte det med å lage det litt enkelt :-)
Har puttet litt forskjellige rot på en kartong og limt metalltape fra Biltema over. Denne er klipt i små biter slik at jeg får litt gratis struktur + at det er lettere å få rundt tingene. Deretter har jeg malt med sortakryl maling som jeg har gnidd av igjen etter at den er tørket litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...