søndag 6. januar 2013

Siste nyttårskortet for denne gang

Sånn da har jeg laget de 6 nyttårskortene jeg trengte slik at alle fikk hilsen og bilde av oss også denne gangen. Synes det er litt koselig å sende en hilsen på tampen av året til familie og venner. Noen av de har vi jo dessverre ikke sett i 2012 men med en hilsen til jul vet vi litt om hvordan de har det og hva de finner på i løpet av året. Så får vi heller håpe at året 2013 vil tilby et besøk eller flere :-)





Her har jeg igjen brukt vinterarkene til Little Yellow Bicyckle, halvperler og blomsterblonde fra Kort og Godt, roser fra Storyteller og Gode Minner. Klippeark fra Pion Design.
I tillegg har jeg brukt blonde, kakeserviett og charms fra ukjent leverandør.
Dies fra Nellie Snellen.

Alt jeg har brukt her er ifra Gode Minner i Tønsberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...