lørdag 5. januar 2013

liten eske

Tulla her skulle i guttebursdag i dag . Det er jo ikke så ofte at det skjer så akkurat guttekort har jeg ikke et lager av for å si det slik.
Nå hadde både A og B klassen blitt invitert, så over 40 stykker hadde blitt invitert til bursdag i svømmehallen.
Denne gangen hadde jeg bestemt at vi skulle gi kontanter til gutten siden jeg ikke viste så mye om han fra før....og da er det greit å få penger slik at han kan kjøpe seg det han vil :-)

Men fryktelig kjedelig å gi en konvolutt synes både tulla og jeg. Denne gangen laget jeg en enkel boks etter egne mål.
Her har jeg brukt metaltape fra Biltema, sort akrylmaling, sort dymo.
Tim Holtz stempel og pregeplate fra Spellbinders kjøpt på Gode Minner i Tønsberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...