fredag 4. januar 2013

2 nye nyttårskort

Nok ett nyttårskort fra meg, liker ikke å masseprodusere så mye, så jeg lager stort sett kun ett av hvert kort. Men til jul som jeg skal sende mellom 40 og 50 må jeg "jukse" litt. Så i år har jeg laget 2 og 3 av hvert kort og sendt ut til forskjellige deler av slekt og venner.
Men som sagt tidligere kom jeg ikke helt i mål.

 Så her er det 2 nyttårskort til fra meg

Arkene er fra FabScraps, utklippsarket er fra Pion Design.
Har brukt klokkediesen til Tim Holtz og stanset ut i grungeboard som er farget med bronsje og sort distress stain også fra Tim Holtz,
Stemplet har jeg klipt opp og bare beholdt Godt Nytt år men orginalen er fra Kreativ Hobby, blomster fra WOC og Storyteller, perlene er fra Kort og Godt. Og tyll kjøpt på Gode Minner i Tønsberg hvor du kan få kjøpt det meste jeg har brukt på kortene her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...