lørdag 10. november 2012

Tag som DT- oppgave

Må jo innrømme at jeg får litt hjertebank og prestasjonsangst når disse søte jentene sender meg mail om ny DT-oppgave. Denne gangen skulle vi lage 3 stk juletags (noe jeg faktisk ikke har laget før). Men det er jo bare å kaste seg uti det og håpe på det beste.
Oppgaven ble løst slik:







På den første tagen har jeg brukt Juleark fra Maja Design, pom-pom bånd og en nisse utklipt fra et juleark, nissen er pyntet med glitterlim. Baksiden har fått et stempel fra Kort og Godt, osteklut farget med Distress Staim og det er brodert et hjerte som pynt.


2 tagen har fått ark fra årets julekolleksjon fra Pion Design,osteklut og stempel fra Kort og Godt. baksiden er pyntet med et stempel fra Kort og Godt, osteklut og snøkrystaller punchet ut fra Martha Stewart puncher. Disse er pyntet med Diamond Dust fra Ranger






Den 3 er laget med ark fra årets juleserie fra Maja Design og Inkido, bildet er fra Inkido og har fått en ramme med Diamond Dust. Tatt en pyntekvist med "frosne" bær, Hel kanel og julestjerneblomst og roser fra Kort og Godt. Baksiden har igjen fått snøkrystaller dekt med Diamond Dust, her har jeg også kjørt en papirremse gjennom Dymo maskinene og svertet frem bokstavene.

Alt jeg har brukt av materialer er å få kjøpt hos Gode Minner i Tønsberg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...