onsdag 21. november 2012

3 kjappe

Fikk spørsmål fra en kollega om jeg kunne lage 3 julekort til henne som ikke var så tunge siden hun skulle sende de til søstrene sine!
Det var litt av en utfordring siden mine kort er fantastisk tunge og spekket med lag på lag på lag!

Men her de
 Her har jeg brukt resteark fra noen år tilbake tror jeg fra BoBunny. Litt fra årets kolleksjon fra Inkido deriblandt bilde. Roser fra Storyteller. Bjellen er klipt ut fra et mønsterark også fra BuBunny, Osteklut og blonde




Her har jeg brukt ark fra årets kolleksjon fra Papirdesign, snøfnugg puncher fra Martha Stewart malt med glitterlim, Diamond. Dollies og blonde

Her har jeg brukt fjorårets kolleksjon fra Papirdesign, snøfnugg punch fra Martha Stewart satt inn med Diamond Dust fra Ranger. Halvperler og stempel fra Kort og Godt, platen som det er stemplet på er en Ribbon Dies fra Spellbinders.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...