fredag 14. september 2012

Gavepose

Som nevnt var jeg på scrappetreff i helgen der måtte jeg lage en gavepose synes jeg.
Tulla liker nå å gi bort litt sminke, smykker, lipglosser eller negllakk og da er det jo supert kjekt å ha noen slike poser å legge det opp i .


Jeg har brukt arkene fra Maja Design, vintage summer.
De blå lekre rosene er fra Gode Minners nye egne kolleksjon med blomster.
Resten av blomstene fra WOC, vintage bildet er fra Pion (mener jeg).
Bling og charms fra Prima


Baksiden har fått bursdagssangen, dette er et stempel (jeg vet ikke hvem som har laget det, men er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, pyntet med dies fra Spellbinders og gamle flate blomster fra Prima

Så da er det bare å håpe at motaker også blir fornøyd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...